Re: solidny laptop bez swiecidelek

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 03 Feb 2009 - 00:35:39 MET

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisal w
wiadomosci
news:383a6488-a4cc-4ec3-8eb4-47c55b5beacb@v18g2000pro.googlegroups.com...
> hm... ibm/lenovo seria T jest slynna ze swojej solidnosci, wiec to bym
> bral /gdybym kupowal lapka dla siebie/.
> osobiscie- unikalbym hp pavilionow- nie wiem, moze na trefny okaz
> trafilem- ale zdecydowanie nie polacalbym tego /bo np. brakuje mu
> niezaleznego od systemu blokowania gladzika czy regulowania jasnosci
> wyswietlacza/.

3,5kpln to juz troche sporo jak na taki sprzet, az tak ciezko to on nie bedzie
mial,
wymagania sprzetowe mam minimalne i wolalbym cos co wolniej traci na wartosci ;)
ale przemysle i poszukam jeszcze, dzieki

uzywane raczej niezbyt mi pasuja, raz ze ciezko znalezc cos przyzwoitego, a dwa
ze do uzywanego gwarancji nie dokupie, a naprawde chce miec pare lat spokoju

do pavilionow sie zrazilem jak zaraz po gwarancji siostrze i znajomym w sumie
trzy padly, wszystkie z nvidia na pokladzie, w dwoch pomoglo przelutowanie
w jednym plyta do wymiany, z tego co wtedy znalazlem to dosyc popularny defekt