Re: solidny laptop bez swiecidelek

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Tue 03 Feb 2009 - 00:09:18 MET

On 2 Lut, 22:23, "tg" <a...@bb.cpl> wrote:
> prawdopodobnie jutro (a na bank do konca tygodnia) bede musial kupic,
> niestety dla siebie wiec zadne "musi byc srebrny i koniecznie hp"
> jak ostatnio uslyszalem mi sprawy nie ulatwia, bo przekonan laptopowych
> specjalnych nie mam, no moze ze wskazaniem na lenovo
>
> generalnie zastosowania rozne, z zapasem da rade kazdy laptop
> ktorego mozna teraz kupic, ale:
>
> musi byc solidny, moze niekoniecznie w stylu panasonica, ale zeby
> po miesiacu czy dwoch nie skrzypial, matryca sie nie kiwala itp., itd.
>
> myslalem o jakims uzywanym ibm/lenovo ale nowe maja ta zalete ze moge
> [...]

hm... ibm/lenovo seria T jest slynna ze swojej solidnosci, wiec to bym
bral /gdybym kupowal lapka dla siebie/.
osobiscie- unikalbym hp pavilionow- nie wiem, moze na trefny okaz
trafilem- ale zdecydowanie nie polacalbym tego /bo np. brakuje mu
niezaleznego od systemu blokowania gladzika czy regulowania jasnosci
wyswietlacza/.