Re: oj drożyzna na rynku

Autor: jarek_bolo <bolo19213NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 14:13:50 MET

MariuszH pisze:

> Jeżeli już jest taki offtop - to ja swoje 3 małe grosiki.
>
> Stosunek Kaczyńskich do społeczeństwa można określić w 2 słowach -
> "Spieprzaj dziadu". ( cytat )
> MajÄ… nas gdzieÅ› tam w (_i_) tak samo jak politycy innych partii - liczy siÄ™
> tylko posiadanie władzy.
>
> Pozdr.
> MH

Taaak, oczywiście i z tej nieodpartej, ślepej chęci władzy PiS i
Jarosław Kaczyński sami oddali władzę gdy zdali sobie sprawę, że nie uda
im się zdobyć większości w Sejmie.
Przypominam, że jest to jedyna partia, która miała honor rozpisać nowe
wybory gdy wyczerpały się możliwości skutecznego rządzenia i
reformowania kraju.

Czyli sytuacja wygląda tak: Ty mówisz o pędzie do władzy, o "Spieprzaj
dziadu" (Tusk: "Polskość to nienormalność...), a ja Ci przedstawiam
fakty, które obiektywnie interpretując jawnie przeczą Twojej tezie, że
Kaczory mają pęd do władzy dla samej władzy.
Wniosek? Powtarzasz ukute przez media slogany, a sam nie potrafisz
schylić się nad faktami i ich samemu przeanalizować.

Mam Ci przypomnieć co było za SLD? Rząd mniejszościowy Belki i
lawirowanie byle do końca kadencji. PiS mógł robić tak samo, bo gdyby
nie jego głosy to Sejmu nie udało by się rozwiązać.

Pozdrawiam
Jarek Bolo

--
Jam jest Polska, Ojczyzna Twoja, ziemia Ojców, z której wzrosłeś.
Wszystko, czym jesteś, po Bogu - mnie zawdzięczasz!!