Re: budżetowy do 600?

Autor: K <kurt76_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 08:59:36 MET

gonzo <gonzo@muppetshow.org.invalid> napisał(a):

> możecie polecić jakieś alternatywne konfiguracje z powyższym
> ograniczeniem cenowym? może coś ze stajni intela (nie mam w ogóle
> doświadczenia) byłoby sensowniejsze i dawało podobne możliwości zmiany
> procesora w przyszłości? a może jednak coś lepszego z gałęzi AMD?
>
> gonzo

czesc ja pare miesiecy temu (i to niestety moze miec znaczenie) zmiescilem
sie w takim budzecie, konkretnie:

plyta intel D201GLY2A z 1gb ramu i kablami (nowa)
obudowa od siemensa scovery PII (trzeba usunac cale "wnetrznosci")
zasilacz 120W z pfc silm
hdd barracuda IV 40gb
jakas nagrywarka
zwykla klawiatura i myszka
monitor 17" 4:3 (lcd za 199)

ogolnie polecam plytke, chlodzona pasywnie maly pobor pradu etc...