Re: Asus p5q i temp mostka północnego

Autor: venioo <venioo.usunto_at_poczta.fm>
Data: Mon 02 Feb 2009 - 09:09:33 MET

Nazgul pisze:
> Takie drobne pytanko: Zainstalowałem PC Probe i nie zwróciłem uwagi na
> to jakie ma temp poustawiane w alarmach - no i wczoraj przy graniu
> zaczął mi sukinkot wyć. Zamknąłem program, patrzę co się zagrzało -
> mostek północny. I wcale się nie zagrzał, po prostu PC Probe miał alarm
> ustawiony na 45 stopni. Wg mnie za nisko, na pewno to podniosę tylko
> teraz: Do ilu? 60 stopni będzie OK?

To oryginalne ASUS PC Probe zainstalowales?
U mnie na p5ql pro temperatura NB nie przekracza 45*C w stresie i to
duzym (przy Q6600@2,7GHz). Moze otworz obudowe i ogarnij troche
wszystkie kable i tasmy - IMHO to jakis problem z cyrkulacja powietrza.
Ewentualnie doloz do obudowy dodatkowy wiatrak.

--
venioo