Re: budżetowy do 600?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 16:34:41 MET

Dnia 2009-02-01 15:59, Użytkownik Yakhub napisał:

> Też nie sprawdzałem. Pewnie przy odrobinie kombinowania WINE sobie
> poradzi. Pytanie tylko, czy użytkownik sobie poradzi z WINE.
>
> Ja się zgadzam, że Linuksy są świetnym systemem w wielu
> zastosowaniach. Ale instalować taki system na komputerze dla
> 12-latki?... Miejże litość dla biednego dziecka :).

Dziecko ma możliwość przeglądania stron www, ma dostęp do
sieci komunikatorów GG czy Skype. Ma pakiet biurowy i programy
pocztowe. I co najważniejsze nauczy się obsługiwać systemy
operacyjne za które nie trzeba płacić. Jak będzie chciało
pograć to owszem ale trzeba będzie się wykazać wiedzą większą
niż typowe kliknięcie na "menu Start". A jak dorośnie to
samo świadomie zdecyduje czy używać systemu płatnego czy darmowego.

Pozdrawiam