Re: budżetowy do 600?

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 15:59:32 MET

W liście datowanym 1 lutego 2009 (15:47:28) napisano:

> Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:aj9bo4luquenoaeqejlm33e4lheslu9eo8@4ax.com...

> Należałoby sprawdzić, czy wine poradziłby sobie z emulacją takich programów (nie
> sprawdzałem).

Też nie sprawdzałem. Pewnie przy odrobinie kombinowania WINE sobie
poradzi. Pytanie tylko, czy użytkownik sobie poradzi z WINE.

Ja się zgadzam, że Linuksy są świetnym systemem w wielu
zastosowaniach. Ale instalować taki system na komputerze dla
12-latki?... Miejże litość dla biednego dziecka :).

--
Pozdrawiam
 Yakhub