Re: budżetowy do 600?

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Sun 01 Feb 2009 - 17:41:08 MET

Yakhub pisze:
> W liście datowanym 1 lutego 2009 (15:47:28) napisano:

> Też nie sprawdzałem. Pewnie przy odrobinie kombinowania WINE sobie
> poradzi. Pytanie tylko, czy użytkownik sobie poradzi z WINE.
>
> Ja się zgadzam, że Linuksy są świetnym systemem w wielu
> zastosowaniach. Ale instalować taki system na komputerze dla
> 12-latki?... Miejże litość dla biednego dziecka :).

Dzieci najłatwiej i najszybciej przydstosowaują się do nowości. Poza tym
jeśli będzie w stanie opanować Windowsa to i z Linuksem sobie poradzi.
Konfiguracja różnych rzeczy w Windowsie też nie jest taka prosta jak
się komuś wydaje. Czasami pewne rzeczy łatwiej jest pod Linuksem ustawić;))
Wystarczy znaleźć kogoś kto ma do czynienia z Linuksem i poprosić o radę.
Poza tym w większości dystrybucji Linuks zaraz po zainstalowaniu gotowy
jest do pracy, bo wszystko w nim jest, a jak nie ma to kilka kliknięć i
jest.