Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 14:53:09 MET

Dnia 30.12.2008 Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał/a:

> Miejmy nadzieję, że będzie to powoli oznaczało koniec napędzania
> koniunktury producentom sprzętu przez producentów oprogramowania (i
> odwrotnie). Kiedyś autor softu mógł pozwolić sobie na rezygnację z
> optymalizacji kodu i wypuszczenie na rynek badziewia cierpiącego na
> nieustanne wycieki pamięci.
> Może będzie to oznaczało powrót do stanu rzeczy z przełomu lat
> osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, kiedy ograniczone zasoby
> sprzętowe zmuszały programistów do pisania eleganckiego kodu. :)

No a jak było (jest) z Vistą jakie to miała problemy na eeepc i MS
zdecydował się przetrzymać xp dłużej bo na eee byłyby same linux a
tego nie chceli bardziej niż ognia. (to tak a propo źle napisanego
softu ;)

Co do ograniczonych zasobów to nie narzekam, od wielu lat każdy mój
desktop czy laptop to jedynie konsola, bo reszte mam po ssh na
teraz 4 rdzeniach, 4GB i dyskach 1TB :) Właściwie lokalny terminal
ma mi wydajnie sterować www, pakietem biurowym i odtwarzaniem
podstawowych multimedii, a na to n270 z 1gb to jest rakieta.
Dzięki temu mam na wszystkich komputerach wszystko tak samo :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***