Nowy/stary PC :) Modernizacja

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 22:38:14 MET

Jako, że mój PIII 1.3GHz jest już chyba troszkę za słaby ( :) ) to myślę
nad zmianą. Nie siedzę "w temacie" na tyle, żeby wybrać coś w miarę
taniego. Na pewno nie chcę żadnych E2100/2200 (Pentium D, itepe).

Myślę o Core 2 Duo, np. 1,8GHz lub 2,0 - tyle w zupełności mi wystarczy.
Do tego 2GB dd2 800mhz dual channel. No i oczywiście najważniejsze to
płyta główna i tu właściwie idzie moje pytanie, bo o ile z procesorem i
pamięcią myślę, że nie będę miał problemu, o tyle z płytą już tak :)

Co można kupić na allegro w rozsądnej cenie, może być używane, ale OC
nie wyznaję :) Myślę, że z 150-200zł to już duży maks. Na pewno
przydałby się minimum jeden port PCI (najlepiej dwa dla spokoju :) ), do
tego PCI-E16x, nie wiem czy PCI-E1x do czegoś mi się przyda. Standard to
micro-ATX ponieważ póki co posiadam "desktopową" obudowę. Na pewno musi
mieć IDE i Sata, z tego względu, że napędów na razie nie zmieniam i nie
  przewiduję wymiany ( w tym roku :P ). USB im więcej tym lepiej, ale
chyba wszędzie w standardzie są minimum dwa koncentratory (4 porty usb)
USB Hi-Speed 2.0, wydaję mi się, że to chyba wszystko. Ewentualnie
doprecyzuję pytanie, bo może patrzę nie na tę stronę co powinienem :)

Dodatkowo jakaś karta grafiki lepsza od mojej 9250 64MB :) Można się
podeprzeć linkami z allegro. Oczywiście na PCI-E16x. Poza tym, czy
zasilacz, który kupiłem niecałe pół roku temu (350W Trust'a) w
zupełności wystarczy mi na taki sprzęt?

Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi, pozdrawiam,
Nex@pl