Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 21:20:33 MET

Paweł Ubysz pisze:

> Moze nie do konca , ale juz to wystepuje w EEEPC. Asus zapewnia kazdemu
> użytkownikowi ilestam ( nie wiem ile , bo z tego nie korzystam) GB
> miejsca na swoich serwerach. Nazywa sie ta funkcja EEEStorage ( albo
> podobnie) i jest dostepna dla kazdego EEEPC. A obsługa jest podobno tak
> prosta jak każdego dysku w systemie.

No właśnie. Dodajmy do tego jak wiele rzeczy robi się obecnie w
przeglądarce. Znam sporą grupę ludzi, którzy porzucili mailera na rzecz
interfejsu gmaila. To samo z usługami w stylu GoogleDocuments.
A za jakiś czas w biosie może pojawić się opcja bootu z dysku
sieciowego, będącego zwyczajnie kawałkiem miejsca na jakimś serwerze.
Rzecz jasna będzie to wymagało niesamowite rozwoju infrastruktury.
Jednak nie uznawałbym tego za wymysł lub fantastykę - wystarczy sobie
przypomnieć co osiągnęliśmy przez ostatnie dwie dekady. ;)