Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parÄ™ rzeczy mnie intryguje

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 17:03:44 MET

On 2008-12-29 13:11:20 +0100, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> said:

> To podobne podej¶cie jak z MacBookiem Air w przypadku Apple. Tam równie¿
> zatroszczyli siê o odpowiedni system udostêpniania napêdu z du¿ego Maka
> lub PC celem instalacji programów. Pomimo tego ci±gle odzywa³y siê
> g³osy: "No dobrze, a je¶li nie mam innego komputera?"
> Odpowied¼ jest prosta: "Wtedy ten sprzêt nie jest dla Ciebie". ;)

Anienienie, wtedy zapraszamy do sklepu po MacBookAir SuperDrive -
kompaktowy, elegancki, p³aski, przeno¶ny - za jedyne $99. Oszczêdni za
nieco ponad po³owê tej kwoty mog± zanabyæ zwyk³±, mnie przeno¶n±
obudowe 5i1/4 na USB oraz nagrywarkê.
Tak wiêc zupe³nie nie rozumiem o co ten p³acz z brakiem napêdu w
netbookach. Jakby by³y wiêksze (¿eby zmie¶ciæ ten napêd) i ¿ar³y wiêcej
pr±du, to czym by siê wtedy ró¿ni³y od zwyk³ych laptopów?

--
Pozdrawiam
de Fresz