Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Paweł Ubysz <puby_at_WYWALwp.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 13:28:33 MET

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gjaeih$ge$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> A wiesz, że w tym swoim cynizmie możesz mieć rację? jakby nie patrzeć to
> dostęp do Internetu staje się coraz powszechniejszy, coraz częściej na
> serwerach nie tylko przechowujemy swoją korespondencję i dane, ale również
> zlecamy im wykonywanie programów! Nie zdziwię się, gdyby pewnego dnia
> partycja C:\ znalazła się na jakimś dysku sieciowym, podobnie jak folder
> "My Documents" a komputer stał się jedynie prostym terminalem dostępowym
> korzystającym z wszędobylskiego bezprzewodowego Internetu. ;)

Moze nie do konca , ale juz to wystepuje w EEEPC. Asus zapewnia kazdemu
użytkownikowi ilestam ( nie wiem ile , bo z tego nie korzystam) GB miejsca
na swoich serwerach. Nazywa sie ta funkcja EEEStorage ( albo podobnie) i
jest dostepna dla kazdego EEEPC. A obsługa jest podobno tak prosta jak
każdego dysku w systemie.