Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 15:04:08 MET

Dnia 29.12.2008 Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> napisał/a:

> Jasne, za czasów monitorów CRT nie przeszkadzało Ci to?

Nawet nie masz pojęcia jak bardzo, od dawna użytkowałem 2 monitory w
układzie horyzontalnym, a wczesniej nawet vga+herkules (ide borlandowskie,
wynik+trace)

> Panoramy to
> moda, ktoś tu na grupie napisał, że wyprodukowanie panoramy jest po
> prostu tańsze. Czyli producenci ze względu na ekonomię narzucają modę?

W czym niby ma być tańsze? Jedynie mniej pixli na przekątną, ale chyba
łatwo policzyć po pixlach nie?

W laptopie to w ogóle jest lepiej z panoramą, bo jest proporcjami bardziej
zblizona do klawiatury, w 4:3 to można 2 klawiatury zamontować w podstawie.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***