Re: Tuner TV WinFast DTV Dongle H - obraz czarno - bialy

Autor: Piotrne <piotr23ne_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 14:57:10 MET

Karol Misczu Katowice pisze:
> w ustawieniach masz kraj polska? Zrodlo antena chyba ze to kablowka...w
> render zmien na overlaymixer. Generalnie h, a i s przyciski powinny
> pomoc. Czasem potrzeba po takiej zmianie restartu winfasta zeby sie
> ponownie dostroilo.

Mam ustawioną Polskę, źródło - kablówkę. Zresztą próbowałem też
dokładnego przeszukiwania. Efekt jak na obrazku:

   http://piotrne.republika.pl/WinFast/PVR2a.jpg

Dźwięk na niektórych kanałach udało się uzyskać dobry,
na innych zaszumiony (przyciski h, a, s nie pomagają).

Program Chris TV Lite daje takie coś:

   http://piotrne.republika.pl/WinFast/ChrisTV1.jpg

niestety bez dźwięku. Przy dostrajaniu precyzyjnym udaje się
uzyskać kolorowy obraz:

   http://piotrne.republika.pl/WinFast/ChrisTV2.jpg

Niestety nie na długo. Przełączenie na inny kanał i powrót
ponownie daje efekt jak na pierwszym obrazku (zresztą po pewnym
czasie dzieje się to nawet bez przełączania kanałów).

Ogólnie wygląda to na problemy z prawidłowym ustawieniem standardu
kodowania kolorów i dźwięku. Chyba pójdę reklamować ten tuner.
Szczególnie, że prawdopodobnie dostałem używany - w domu stwierdziłem,
że woreczki były porozrywane, a pudełko naderwane. Może wcześniej
inny klient miał takie problemy...

P.