Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 15:06:18 MET

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:gjakeq$1st$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Jasne, za czasów monitorów CRT nie przeszkadzało Ci to? Panoramy to moda,
> ktoś tu na grupie napisał, że wyprodukowanie panoramy jest po prostu
> tańsze. Czyli producenci ze względu na ekonomię narzucają modę?

Zwróć łaskawie uwagę na fakt że jeszcze kilka lat temu laptopami dysponowali
przede wszystkim ludzie bardzo zamożni, kadra zarządzanjąca etc mało kto
posiadał w domu taką zabawkę. Dziś wiekszość moich znajomych przymierza się
do zakupu laptopa, podpowiem urzywają go do

- gg
- przeglądanie stron internetowych
- oglądania filmów
- grania w gry

Jak myślisz po coim ekran 4:3 skoro w przypadku filmów, zdjęć czy gier
lepszy do tego jest ekran 16:10 ? do gg czy netu nie ma to znaczenia, to nie
moda tylko odpowiedź na zapotrzebowanie. Laptopy nie są już tylko dla
lepiejwiedzących ale dla każdego