Re: Odczyt speedfanem temp z kart nvidii (7600GT gigabyte)

Autor: Tomek Banach <tbanan_beztego_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 12:49:35 MET

Netx pisze:

> Ja wpisałem do biosu tej karty obroty 12% dla trybu 2D i normalnie jej
> nie słyszę (jest cichsza od tależy dysków) dopóki nie włączę czegoś z 3D
> np gry wtedy jest 65% obrotów o ile pamiętam. Do tej metody polecam
> program Nibitor, tylko najlepiej nic nie zmieniać w BIOS karty - poza
> tym ustawieniem wiatraka dla 2D (jest do tego zakładka w tym programie).
> No i trzeba ustalić jakie obroty będą dobre np. w RivaTuner.
> Niestety nowsze sterowniki pod Vistą podwyższają prędkość do 3D podczas
> oglądania filmów, dlatego jadę na najstarszym sterowniku jaki był (z
> [...]

Dzięki za uwagi tez ciekawa metoda i chyba zlikwiduje mój wymóg
pasywności. Chociaż ciekawostka większość 7600GT oferowanych w tej
chwili na allegro jest chłodzona pasywnie.

Na upartego szukając dziury w całym taka metoda nie uwzględnia zmiany
temperatur otoczenia ale skoro komputer stoi w w pokoju to powiedzmy 10
stopni różnicy lato/zima nie powinno robić wielkiej różnicy.

pozdrawiam Tomek