Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 11:49:45 MET

januszek pisze:
> Hmm... Moj laptop lezy w szufladzie i jest uzywany tylko wtedy, kiedy z
> jakis innych powodow nie moge uzywac komputera stacjonarnego bo jak sie
> okazalo (gdzies tak kilka miesiecy po zakupie laptopa) stacjonarka jest
> po prostu, w sensie uzytkowym, duzoooo lepsza :)

I wygodniejsza, choćby wspomnę tylko możliwość dowolnego ułożenia sobie
klawiatury czy swobodnego obrócenia monitora. W lapcoku muszę go całego
przesuwać. Z wielu jeszcze innych powodów ( np. testowanie podzespołów,
swobodny dostęp do wnętrza, tańsze części, łatwa możliwość zmiany
konfiguracji ) komputery stacjonarne nie zostaną wyparte przez laptopy

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |