Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parÄ™ rzeczy mnie intryguje

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 16:42:35 MET

On 2008-12-29 11:49:45 +0100, Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> said:

> I wygodniejsza, choæby wspomnê tylko mo¿liwo¶æ dowolnego u³o¿enia sobie
> klawiatury czy swobodnego obrócenia monitora.

Ale wiesz, nic nie stoi na przeszkodzie, aby do lapa podpi±æ klawiaturê
czy monitor.

> W lapcoku muszê go ca³ego przesuwaæ.

Ale stacjonarnego kompa nie we¼mierz raczej na fotel czy do ³ó¿ka, gdy
to co robisz pozwala na zrelaksowana pozycjê ;-)

> Z wielu jeszcze innych powodów ( np. testowanie podzespo³ów, swobodny
> dostêp do wnêtrza, tañsze czê¶ci, ³atwa mo¿liwo¶æ zmiany konfiguracji )

Ekhm, my¶lisz ¿e statystyczny Kowalski ma takie potrzeby?

> komputery stacjonarne nie zostan± wyparte przez laptopy

Nie chcê Ciê martwiæ, ale w du¿ej czê¶ci to ju¿ siê sta³o. Nie znam
dok³adnych statystyk, ale u¿ytkownicy domowi (nie gracze i nie
entuzja¶ci), my¶lê ¿e obecnie gdzie¶ tak w conajmniej 40% kupuj±
w³a¶nie laptopy.

--
Pozdrawiam
de Fresz