Projekt: hi-end'90 ?

Autor: dooh <dooh_at_[wirtualnapolska>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 22:32:42 MET

Witam.
Dzisiaj uszczęśliwiono mnie 12 letnim blaszakiem z optimusa (jakiś Pentium
120). Naszła mnie ochota na sklecenia jakiegoś hi-endowego cudu techniki z
mojej młodości coby poodpalać jakiś archaiczy soft i powspominać.Póki na
allegro sa dostępne podzespoły w śmieszcych cenach chciałbym sklecić
takiego klasyka.

Możecie sięgnąć pamięcią i podpwiedzieć jakąś wypasioną konfigurację z lat
90-tych :
myślę jakimś pentium góra 200-233 z mmx, hdd, napędach 3.5 + 5.25 + jakiś
sprawdzony CD czytający wszystko co się da, modemie zoltrix 56, sieciówce
na skrętkę i koncentryk, klawiaturze z mikroprzełącznikami na wejściu DIN,
soudblasterze awe32, skanerze ręcznym, pierwszym voodo 3dfx itp

Jaką płytę i konkretne podzespoły wybrać żeby najdłużej to posłużyło ?

pozdrawiam w nostalgicznym nastroju :]