Re: Projekt: hi-end'90 ?

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 23:30:07 MET

Dnia 28.12.2008 dooh <dooh@[wirtualnapolska]> napisał/a:
> myślę jakimś pentium góra 200-233 z mmx, hdd, napędach 3.5 + 5.25 + jakiś
> sprawdzony CD czytający wszystko co się da, modemie zoltrix 56, sieciówce
> na skrętkę i koncentryk, klawiaturze z mikroprzełącznikami na wejściu DIN,
> soudblasterze awe32, skanerze ręcznym, pierwszym voodo 3dfx itp

Jak chcesz ruszyć ówczesną demoscene to polecam Gravis Ultrasound zamiast
awe. Całość napędzi MS DOS 5. Sieciówka to polecam 3c5x9 na isa oczywiscie.
cd-rom to mitsumi albo sony z własnym interfejsem (gravis je posteruje).
No i nie może braknąć Norton Commandera ;)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***