Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 21:45:29 MET

On Sun, 28 Dec 2008 21:31:47 +0100, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
wrote:

>IMO laptop powinien mieć 13-14", a nie te wielgaśne >=15,4". Ludzie takie
>kupują, bo nie ma właściwie innych na rynku.

Dobrze że napisałeś IMO. Bo ja uważam że wielkośc ekranu laptoka
zależy od potrzeb. Ja np. mam 17 cali bo potrzebuję mieć dość dużo
danych na ekranie i pełną numeryczną klawiaturę bo jej dośc
intensywnie używam. Z kolei do szybkiego dostępu mam 10 cali. Za to
kumplowi który jest redaktorem serwisów www pasuje 12 cali. Podobnie
szefowi który używa laptopa głównie w podróży i ma być mały, szybki i
lekki. Z kolei jednej z koleżanek wystarcza pierwszy eeePC gdize jest
niecałe 8 cali - służy głównei jako czytnik poczty. Po prostu mamy
całkiem inne potrzeby i kategoryczne stwierdzenie że laptop powinien
mieć akurat taki ekran jaki ty uważasz za właściwy dla siebie uważam
za błędne.

Zdrówko