Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parÄ™ rzeczy mnie intryguje

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 23:28:08 MET

On 2008-12-28 21:31:47 +0100, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> said:

> To tak jak mój znajomy - kupi³ laptopa z ekranem 17" i narzeka, ¿e
> bateria mu krótko trzyma.
> IMO laptop powinien mieæ 13-14", a nie te wielga¶ne >=15,4". Ludzie
> takie kupuj±, bo nie ma w³a¶ciwie innych na rynku.

Trochê nie tak - laptopy coraz czê¶ciej wypieraj± stacjonarne komputery
- bo zajmuj± mniej miejsca na biurku, bo i tak nie bêd± rozbudowywane,
bo mo¿na zwin±æ i wrzuciæ do szuflady. 80% czasu le¿± nie ruszane i
tylko od wielkiego dzwonu s± przenoszone. W takich zastosowaniach 17"
jest ca³kiem ok. Oczywi¶cie jest jeszcze kategoria "pro", gdzie du¿y
ekran jest potrzebny, ale to de facto margines. Widaæ Twój znajomy
wybra³ niew³a¶ciwy model do swoich potrzeb.

--
Pozdrawiam
de Fresz