Re: jaką nową drukarkę laserową do 400zł?

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 21:33:39 MET

Powitanko,

> rowniez szczerze polecam, bezproblemowa, zmienilem z _drozszej_ HP 1020
> i jest lepsza

To odwrotnie niz ja, zmienilem z prawie nowego Samsunga ML-1520 na uzywana
HP2100. Moze teraz Samsung podwyzszyl jakosc, moze model, o ktorym piszesz
jest jakis bardziej udany, ale ta moja, to byla kleska. Od syfienia kartek
po 300 wydrukach, poprzez giecie kartek z podajnika recznego,
nieprzecietne syfienie sie obudowy przykrytej i odkrytej, blade wydruki.
Jak kupilem tego HP, to dopiero zobaczylem co to sa dobre wydruki i niski
koszt eksploatacji. Do tego jeszcze karta ethernetowa (niestety droga) i
miodzio.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)