Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 18:53:01 MET

Atlantis wrote:
> Teraz okazuje się, że ta sama technologia (pamięć flash) może być
> fabrycznie montowana w notebookach. Więc jak to w końcu jest? ;)

To nie jest dokladnie ta sama technologia, szczegolnie w przypadku
drozszych dyskow (w ktorych siedzi pamiec slc, a nie mlc, w ktorej jedna
komorka w odroznieniu od slc przechowuje wiecej, niz jeden bit danych).
SSD maja lepiej rozwiazany system rownomiernego obciazania komorek, poza
tym technologia ogolnie poszla do przodu i dzis pamiec flash jest znacznie
doskonalsza (szybsza, trwalsza), niz raptem kilka lat temu.

k,