Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 16:02:04 MET

Paweł Ubysz pisze:

> Generalnie sa bardziej odporne na wstrząsy i bardziej energooszczędne od
> HDD , natomiast mają mniejsza trwałość i pojemnośc.

Koledze zapewne chodziło o słynną kwestię z ilością cykli zapisu. Mnie
też to interesuje, bo kiedy parę lat temu ten temat był poruszany
odnośnie np. kart CF jako dysków do starszego laptopa (wiadomo - bateria
dłużej pociągnie, nie grzeją się tak i nie hałasują jak oryginalny dysk
4 GB) to podnosiło się święte oburzenie: "Oszalałeś!? Nie wytrzyma Ci to
  miesiąca nawet..."
Teraz okazuje się, że ta sama technologia (pamięć flash) może być
fabrycznie montowana w notebookach. Więc jak to w końcu jest? ;)