Re: komputer pali zasilacze

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 13:14:15 MET

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości
news:gj1202$6hm$1@news.task.gda.pl...
> nie wiem jaka jest przyczyna nagłego palenia zasilaczy
> kumpel ma komp athlon 1,7xp, jakiś nie najnowszy geforce, 256 ram, 40dysk
> ok. 2 miesiące temu padł mu zasilacz
> kupił używany, spalił się po ok. miesiącu, następny ok.2 tygodnie później,
> i kolejny tak samo

A nie moze wziasc porzyczke i kupic nowy zasilacz? Nawet tracer 400W za
zawrotna sume
70zl uciagnie taka konfiguracje o ile bedzie nowy a nie po blizej
nieokreslonym ale pewnie kilkuletnim przebiegu
- od kilku lat zasilacze (markowe) nie sa juz takiej jakosci jak z dziesiec
lat temu
i nawet zdawaloby sie markowy chieftec czy tagan po 3 latach ma juz dosc i
nie trzyma parametrow znamionowych.