Re: problem z ati radeon hd 3850 512MB - artefakty + zwiecha

Autor: Kicer <no_at_email.here>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 13:14:19 MET

januszek wrote:

> O! Podobno karta ma problemy na płytach z chipsetami VIA. A także, jak
> wróbelki ćwierkają, że drivery dla tej wersji są... hmm... delikatnie
> sprawę nazywając: do bani. Trzeba zassać najnowsze od wersji dla PCI-E i
> pogimnastykować się żeby je zainstalować i uruchomić ;)

próbowalem ściągnac nowe stery z netu, wbiłem na strone ati, wybieram 32
bitowy winxp (prof/home), model karty z uwzględnieniem wszelkich znaczków,
literek i cyferek itd, sciąga sie po czym radośnie stwierdza ze ten
sterownik nie jest przeznaczony dla tej wersji windowsa / karty
graficznej...

--
Michał Walenciak,   gg: 3729519,  poczta: Kicer86
http://kicer.elsat.net.pl                 gmail.com