Re: CRC, BadSectory i co dalej

Autor: Piotrek <kawasaki750_at_spamo2.pl>
Data: Sat 27 Dec 2008 - 23:55:16 MET

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gj5oi2$f61$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Mam gwarancje i nie zamierzam się bawić :-) Po gwarancji dostaję
> fabrycznie nowy dysk, na pewno nie ten sam bo różni sie jego numer
> seryjny.

Tu nie dyskutuję skoro masz gwarancję to z niej korzystaj.

> W najgorszym razie to stracę cała struktur dysku. A w tej chwili tylko
> uszkodzenie jest w jednym miejscu i mogę po zakupieniu nowego dysku
> dokonać klonowania danych.

Bardzo prawdopodobne że program klonujący się wywali na takim obszarze.
Jeśli hdd regenerator miałby coś zniszczyć to klonowanie danych tym bardziej
poczytaj sobie na jakiej zasadzie działa ten program.

> Dysk to takie urządzenie które musi być nieskazitelne. Dla mnie swoją
> wartość maja i używanie naprawionego dysku to jak jazda z regenerowanymi
> hamulcami.

Wiesz ten dysk który dostaniesz też może być naprawiany ;) sam nieraz
widziałem takie wracające od producenta jako certifaied repaird harddrive
ale nie dla każdego ma to takie znaczenie bad sectory w wielu przypadkach są
niegroźne i naprawialne swiadczą często o niedelikatnym obchodzeniu się z
dyskiem, padach zasialnia itp jak dla kogoś dane nie są krytyczne bo trzyma
na takim dysku powiedzmy 300GB filmów i muzyki to nie ma sensu przecież żeby
kupować nowy.

Pzdr
Piotrek