Re: CRC, BadSectory i co dalej

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Dec 2008 - 18:26:40 MET

Piotrek pisze:

> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości

> cóż widać nie bardzo wiesz o co ci chodzi a dysk który nie jest
> fizycznie uszkodzony (tzn. błędy nie są spowodowane wadą dysku a
> czynnikami zewnętzrnymi) tylko zgubił kilka sektorów po takiej naprawie
> moze działać długie lata.

Mam gwarancje i nie zamierzam się bawić :-) Po gwarancji dostaję
fabrycznie nowy dysk, na pewno nie ten sam bo różni sie jego numer seryjny.

> W najgorszym razie będziesz wiedział na czym
> stoisz i moze pozwoli ci to zgrać dane również z tych uszkodzonych
> sektorów.

W najgorszym razie to stracę cała struktur dysku. A w tej chwili tylko
uszkodzenie jest w jednym miejscu i mogę po zakupieniu nowego dysku
dokonać klonowania danych.

Dysk to takie urządzenie które musi być nieskazitelne. Dla mnie swoją
wartość maja i używanie naprawionego dysku to jak jazda z regenerowanymi
hamulcami.