Re: Zmiana P4 na Core2Duo

Autor: Nazgul <a_at_op.pl>
Data: Thu 25 Dec 2008 - 21:25:33 MET

Chichotek pisze:

> IMO teraz chieftec to nie jest to samo co kiedyś, osobiscie wybrałem taki:
> be quiet! Dark Power P7-PRO 550W

> Moim faworytem jest Szafir, ale o Hisie tez słyszałem wiele dobrego. Ale
> pomyśl o 4870 jesli masz monitor 21 cali lub wiekszy...

Jeszcze nie wiem jaki monitor wybiorę ale raczej nie będzie większy niż
20" - siedzę dosyć blisko niego i nie chcę się czuć jak w kinie w
pierwszym rzędzie :)

No to mi się wykluł konfig:

P5Q Pro + Q6600 + 4GB Geil + Sapphire HD4850 Toxic jednak. Myślę że ma
razie to wystarczy, potem można dorzucić RAM-u i ewentualnie drugą grafę
do crossfire. No i dwa dyski do RAID-a 0 ale to już nie takie istotne.

A zasilacz wezmę w takim razie Tagana. Raz a dobrze.