Re: Nie będzie już ABITa...

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 25 Dec 2008 - 13:51:06 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "de Fresz"
>Jak sie nie jest monopolist± - bardzo du¿o.

Jak widaæ np. po grach losowych.

>I rynek komputerów osobistych wygl±da³by znacznie ciekawiej.

Mo¿liwe.

> [...]
>one ¿y³owane procesory G4, gdzie z rewizji na rewizje przyrosty
>wydajno¶ci by³y paruprocentowe i coraz mocniej odstawa³y od
>stacjonarnych PM oraz pecetowej konkurencji. Co w tej sytuacji mia³o
>zrobiæ Apple - zaprojektowaæ w³asny procesor (miliardy dolarów i pare
>lat badañ), zleciæ zrobienie go komu¶ innemu (komu, skoro taki gigant
>jak IBM nie dawa³ rady?) czy mo¿e poszukaæ istniej±cego rozwi±zania?
>Kr±¿± plotki, ¿e gadali równie¿ z AMD, z racji ponoæ ich wiêkszego
>do¶wiadczenia z architektur± 64-bitow±, ale koniec koñców stane³o na

Po raz kolejny - nie twierdzê, ¿e ruch nie by³ s³uszny. Bawi mnie tylko,
¿e dopóki flagowym produktem by³ PMG5, by³ nacisk na to, jak to
wspaniale pracuje PPC i jak to wielk± wydajno¶æ, niedostêpn± na x86,
mo¿na osi±gn±æ dziêki, bodja¿e Altivecowi (nie pomyli³em nazwy?), a jak
tylko wysz³y maki na intelach, nagle okaza³o siê, ¿e teraz jednak x86
jest lepsze od PPC.

>To ¿e wci±¿ siê do¶æ dynamicznie rozwijaj± i bez problemu mo¿na kupiæ
>wersje mobiln±

Ale pewien jeste¶, ¿e technologia siê nie zmieni³a? Bo ja nie pracujê
w fabrykach Intela i nie wiem jak wygl±da proces produkcyjny.

>Enigmatyczny ogólnik i zostawiony cytat zupe³nie tego nie sugerowa³y.

Albo chcia³e¶ tam widzieæ co innego. :-P

>Bez jaj, co to wogóle za brednie? :-> Nic Ci nie bêdê udowadnia³, bo
>nie specjalnie czujê tak± potrzebê. Lubiê za to dyskutowaæ o faktach,
>nie mitach. A fakty s± takie, ¿e w wielu dziedzinach Apple od lat jest
>trend-setter'em, choæ wielu to chyba boli ;-)

"Bycie trend-setterem" (apostrof z dupy zupe³nie) to nie fakt, tylko
opinia.

>Oraz si³a wygody. Mac OS jest naprawdê pod wieloma wzglêdami bardzo
>wygodnym i wydajnym systemem do pracy, co zw³aszcza w bran¿ach
>kreatywnych wci±¿ jest mocno docenianie. Nie ma wielu ograniczeñ Windy,
>rozwija siê ca³kiem dyanamicznie (nowe wersje systemu co 18-24 miesi±ce
>- i co najwa¿niejsze: funkcjonalne i dzia³aj±ce ;-)

Taaaak. Ju¿ w 2008 dorobi³ siê obs³ugi 64-bitów (przynajmniej tak siê na
stronie chwal±), co konkurencja mia³a juz od paru lat.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Microsoft Office 2000: Wszystko z g³owy
\  Kruk@epsilon.eu.org   /