Re: Nie będzie już ABITa...

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 25 Dec 2008 - 02:05:04 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "de Fresz"
>Kto w '98 s³ysza³ o USB?

Zwa¿ywszy na fakt, ¿e specyfikacja zosta³a opublikowana w '96, zapewne
nikt.

>Ile p³yt g³ownych mia³o wtedy to z³±cze?

Trochê.

Przy czym masz racjê w jednym. Apple by³o pierwsz± firm± (przynajmniej
z zauwa¿alnych na rynku), która jako pierwsza wypierniczy³a wcze¶niejsze
porty. Co wcale nie znaczy, jak to wielu makfanboyów przytacza, ¿e Apple
wprowadzi³o USB na rynek.

>Codziennie robie co¶ takiego. Podobnie jak niemal ka¿dy zwyk³y ¶miertelnik.

Ja tam nie wiem co ty robisz. Ja wiem co ja robi³em.

>>> FireWire (dzi¶ poma³u umieraj±ce) równie¿ bije na g³owê
>Pewnie nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale gdzie¶ tak do 97 r.
>wiêkszo¶c Maków mia³a dyski i napêdy CD

Co by³o mocnym kretynizmem z punktu widzenia kosztów.

>Je¶li nigdy nie
>mia³e¶ do czynienia z problemami, jakie potrafi³o sprawiæ terminowanie
>³ancucha, mnogo¶æ ró¿nych gniazd, ograniczona d³ugo¶æ kabli itepe, to
>pewnie dlatego nie wiesz o czym mówiê.

Kurczê, jako¶ pomimo ³adnych paru lat pracy z urz±dzeniami SCSI nie mam
takich problemów.

>Zreszt± po raz kolejny -
>przytaczasz rozwi±zania specjalistyczne, jako kontrargumenty do
>przyk³adów z rynku konsumenckiego (czy te¿ choæby i pro-sumer).

Zaraz, zaraz... To ty wyjecha³e¶ tutaj z "biciem na g³owê".
Nie by³o mowy o ograniczeniach bud¿etowych.

>Obudów zewnêtrznych jest sporo, choæ poma³u s± niestety wypierane przez
>gorsze USB2.

I one pewnie s± konkurencj± dla macierzy FC?

>Ile masz w domu dysków U320 czy SAS? Ile ich mo¿na spotkaæ poza serwerowniami?

A co to ma do rzeczy? Pisa³e¶, ¿e "FireWire równie¿ bije na g³owê SCSI".

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Niewielu  z nas mo¿e znie¶æ dobrobyt. Innych
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' ludzi, rzecz jasna.