Re: Nie będzie już ABITa...

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 24 Dec 2008 - 21:25:00 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "de Fresz"
>Wzrost sprzeda¿y ogryzków w ostatnich latach jakby przeczy tej ¶mia³ej tezie.

A co ma wiarygodno¶æ do sprzeda¿y? Maki od dawna mia³y wyznawców.
I ci±gle maj±. Amigi zesz³y w z³ym momencie. Jakby je kto próbowa³
_sensownie_ ratowaæ dziesiêæ lat temu, pewnie te¿ mia³yby wyznawców.

>Bo przez wiele lat by³o. I w stacjonarnych dalej mog³oby powalczyæ.

>Ech, dyletanctwo... Wszystko tak naprawde sie rozbi³o o... laptopy -
>które od paru ³adnych lat s± dla Apple (i nie tylko) "core market" w
>dziedzinie komputerów.

Oczywi¶cie. I dlatego z dnia na dzieñ z "spadajcie z tymi swoimi x86 my
mamy wspania³e PPC" zrobi³o siê "damy wam cudny hiperwydajny x86".
Jasssne.

>wydajno¶ci. Wiêc przy wyra¼nej przewadze Intela w tym segmencie, oraz
>co najwa¿niejsze - najbardziej perspektywicznej technologii,

O. Masz mo¿e jakie¶ szczegó³y? Co takiego w produkcji x86 by³o bardziej
perspektywiczne w porównaniu z procesem produkcyjnym PPC?

>Nie? To z czego by wtedy Ma³y-Miêtki zrzyna³ :-> Twórcy interfejsów do
>wszlekiej ma¶ci *NIX-ów te¿ sobie nie ¿a³uj±. No i nie zapominajmy o
>do¶æ powszechnym nie tylko w bran¿y komputerowej r¿niêciu wzornictwa.
>Jak to kto¶ ³adnie powiedzia³: plagiat najwy¿sz± form± uznania ;-)

Przede wszystkim, to pisa³em o Amidze, jakby¶ nie zauwa¿y³.
Poza tym, jak zaraz zaczniesz mi udowadniaæ, ¿e Steve Jobs wymy¶li³
myszkê (a Bill Gates - internet), to ja siê wypisujê.

>ROTFL! ;-) Przejd¼ siê do jakiekolwiek hamerykanckiego kampusa, studia
>monta¿owego którejkolwiek wiêkszej telewizji, wiêkszego studia
>nagraniowego, czy wydawnictwa - i wtedy powtórz t± bzdurê jeszcze raz.

I zobaczê tam gdzie¶ Amigê? A to ciekawe.
Poza tym, je¶li chodzi o studia (i, podejrzewam, ¿e wydawnictwa te¿,
choæ tu nie mam do¶wiadczeñ z pierwszej rêki) to jest tylko i wy³±cznie
si³a przyzwyczajenia. Sam widzia³em, jak ludzie kupowali ProToolsy na
Maku, a nie na PC tylko i wy³±cznie dlatego, ¿e dziesiêæ lat temu
pracowali na ProToolsach na Maku. (fakt, wtedy ProToolsów na PC nie
by³o).

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft Office 2000: To Ci siê u¶miecha
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.