Re: częstotliwość pracy ramu

Autor: QkamCoSieDzieje <qkam_at_-HWDSpamerom-poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Dec 2008 - 19:23:43 MET

Użytkownik "Kicer" <no@email.here> napisał w wiadomości
news:giti49$mvk$1@kushnir.sileman...

> czy takie zachowanie jest normalne ? I skąd mu sie wzielo 667? FSB mam
> 200,
> teoretycznie obie pary kości mają po 800.

Jaka plyta? W mojej starej plycie na pamieci DDR1 byly 3 sloty. Jesli
wlozylem 2 moduly pamieci pracowaly z czestotliwoscia 400MHz, jesli
dolozylem 3 modul czestotliwosc spadala do 333MHz. Ot, tak sobie producent
wymyslil, ze 3 moduly nie wyrobia na 400 :)
Moze u Ciebie jest podobnie? Przy 4 modulach, max czestotliwosc to wlasnie
667?

--
Pozdrawiam
Qkam