Re: Nie będzie już ABITa...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Dec 2008 - 19:06:18 MET

Mariusz Kruk pisze:

> I dlatego już dawno nie jest wiarygodne. Wystarczy popatrzeć jak nagle z
> "PPC jest dużo lepsze niż x86" zrobiło się z dnia na dzień "x86 jest
> ok".

Marketing, marketing i jeszcze raz marketing.
W hasła krzyczące z plakatów reklamowych nigdy nie należy wierzyć. :)

> I tym bardziej ta platforma nie jest zbyt potrzebna na rynku. Poza
> fanboyami sprzed dziesieciu lat nie ma swojej niszy ekologicznej.

I dobrze, bo na dobrą sprawę unifikacja to pozytywny proces. Lepsze to
niż wieczne flamewary na temat wyższości Amigi nad Atari oraz tego, jak
to PC jest podlejsze względem obydwu. :) Bo nawet gdyby zrównanie
chwilowo miało odbyć się w dół, to i tak przyniesie więcej pożytku niż
szkody.
Konkurencja konkurencją, ale sytuacja kiedy na rynku mamy dziesięć
niekompatybilnych ze sobą platform sprzętowych i programowych nigdy nie
będzie sprzyjała wygodzie obsługi i dostępności oprogramowania czy
rozwiązań sprzętowych.

A z Amigą to moim zdaniem jest jak z Palmem. Swojego Tungstena się nie
pozbędę, bo mam do niego sentyment. Nie mam zamiaru jednak udawać, że
firma nie jest de facto martwa a PocketPC jest "be" i nie powinno się go
dotykać. :)