Re: Jaka karta sieciowa?

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_ANTYSPAMER__at_gmail.com>
Data: Wed 24 Dec 2008 - 11:47:29 MET

Day Wed, 24 Dec 2008 07:49:02 +0100, Sławek Maculewicz wrote:

> Ergo - nie zawsze "nowsze" znaczy "lepsze". A o zintegrowanych kartach
> sieciowych to możnaby jeszcze długo i smacznie... Ktoś ma własne
> traumatyczne przeżycia?

Ja mam. Jeszcze z czasów gdy pracowałem w kawiarence internetowej. Nie
będę opisywał szczegółów :) Powiem tylko tyle, że w wypadku zintegrowanych
realteków pomagało fizyczne odłączenie komputera od sieci oraz od
zasilacza (nie wiem, może jakaś różnica potencjałów tam następowała...).
Po takim "twardym" odłączeniu peceta karta wracała do życia.

--
bzyk
Poker rules supplement: a .44 Magnum beats 4 aces.