Re: Jaka karta sieciowa?

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Wed 24 Dec 2008 - 07:49:02 MET

Dnia 24-12-2008 o 03:07:45 maX <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał(a):

> Czyli instalacja sieciowa coś szwankuje (i tu może wychodzi druga
> ewentualna
> zaleta "lepszych" kart sieciowych, że lepiej działają przy "niezbyt
> stabilnym" sygnale sieciowym).

To ja z innej beczki. Zakupiliśmy do biura kilka nowych komputerów - ot,
takie tam maszynki na Athlonie X2 ze zintegrowaną grafiką i sieciówką.
Stare komputery to były jakieś Durony 800 i Pentiumy III 600 z sieciówkami
RTL8139 (a może nawet 8029).
Co się okazało? Na trzech stanowiskach sieć zaczęła chodzić normalnie
dopiero po wyłączeniu zintegrowanych kart sieciowych i dołożeniu starych
Realteków. Przy czym te same komputery w innych miejscach sieci działały
normalnie.
Widać Realteki mają jednak większą tolerancję na kiepskie kable i złącza.
Ergo - nie zawsze "nowsze" znaczy "lepsze". A o zintegrowanych kartach
sieciowych to możnaby jeszcze długo i smacznie... Ktoś ma własne
traumatyczne przeżycia?

--
Brak sygnaturki.