Re: Niedroga drukarka - jaka?

Autor: Jawi <toja_at_inet.pl>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 15:05:34 MET

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ginpsu$457$1@news.telbank.pl...
> Witam.
>
> Potrzebuję kupić drukarkę kolorową atramentową na prezent.
> Sprzęt ma być w miarę niedrogi, najlepiej do 200-250zł,
> ma być jak najtańszy w eksploatacji (tanie tusze lub możliwość
> stosowania zamienników) i musi koniecznie działać na Win98...

no ja specjalistą nie jestem, ale moja córcia dostała Canona i wrogowi tylko bym
polecił. Canon to syf jakich mało. Atramentu w pojemniku wystarcza na 200 - 250
stron to góra, kolorowe to chyba parują nawet jak się nie używa:)
Więc opłacalnośc zerowa! Dolewanie atramentu, no można, wyskakują irytujące
komunikaty co jakiś czas.
Najgorsze jest to, że jak atrament się skończy to nie poskanujesz na urządzeniu
wielofunkcyjnym:( Kaszana.
Nie wiem jak w innych, ale gdybym dziś miał kupić to wziął bym pod uwagę
Brothera jakiś z numerkiem 135 widziałem i atramenty starczają na 300 kartek
cena ogrinału chyba koło 50 pln a zamiennika kilkanaście pln. Urządzenie
wielofunkcyjne, nie znam szczegółów. Ale z parametrów producenta i cen atramentu
moim zdaniem lepsze od canona.