Re: Niedroga drukarka - jaka?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 18:52:07 MET

> no ja specjalistą nie jestem, ale moja córcia dostała Canona i wrogowi
> tylko bym polecił. Canon to syf jakich mało.

Skoro nie piszesz jaki model to ja też nie napiszę modelu :) ale mam
właśnie Canona. Przepuściłem już przez niego na dolewkach z pół litra
najtańszego czarnego tuszu z allegro i prawie tyle samo koloru. Do dziś
drukują WSZYSTKIE dysze i te 5pl i te 2pl - reasumując drukarka ma
jakość taka jak w dniu zakupu. Sporo drukuję dwustronnie i do dziś
drukarka ani razu nie wzięła dwóch kartek na raz. Niezależnie czy
drukuje ciągle czy mam miesiąc przerwy nie ma potrzeby przed drukowaniem
przedmuchiwania dysz.