Re: problemy z myszką

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 12:36:21 MET

zlotowinfo pisze:
> - nie próbowałem innej myszki, bo aktualna jest bardzo wygodna

Zacznij od tego. Choćby tylko na czas testów

> - problem portu myszki raczej odpada bo niedawno zmieniałem platformę na
> quad

Dlaczego odpada? To nowy sprzęt nie może być uszkodzony? Prawdopodobnie
myszkę masz na USB, przerzuć ją do innego portu ( najlepiej tego z tyłu )

> - przedłużacz myszki przechodzi koło rozdzielacza domowej roboty: 10
> przełączników, pod każdym jest podwójne gniazdo, całość zabezpieczona
> pojedynczym "S"

Jeżeli jak sam napisałeś problem jest przejściowy, to może gdzieś zrobił
Ci się "zimny lut" i czasami nie łączy?

> ciekawym jest trick, po przełączeniu się na drugi komputer (nie musi go
> być) i powrocie do mojego, myszka działa bardziej dynamicznie i to mi
> bardzo odpowiada, sam system nie potrafi tak sterować myszką, zarówno
> ps2 jak i po adapterze USB/2xPS2
> czy tej dynamiki nie da się inaczej osiągnąć?

Jeżeli myszka jest podłączona pod USB to zainteresuj się programem:
http://www.softpedia.com/progDownload/USB-Mouserate-switcher-Download-18834.html

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |