Re: Problem z Athlonem XP

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 12:55:23 MET

Jacek Kukowka pisze:
> Witam!
> Mam problem po zalozeniu Athlona XP 2500+ bo jak sie laduje to czasem
> pokazuje athlona xp 166mhz x11 czyli 1833 a czasem tylko 973 czy jakos tak.
> Dlaczego sie tak dzieje i jak to zmienic? w biosie ustawilem 166 x11 a i tak
> czasem sie tak dzieje. Czy ustawic to jakos inaczej? Pozdrawiam

Jeśli to zmienia się samoistnie, bez Twojej ingerencji to ja mam dwa
pomysły:

1. Z jakiegoś powodu resetuje Ci się BIOS i wraca do domyślnych ustawień
2. Procesor nie jest prawidłowo rozpoznawany przez BIOS i czasami się
"gubi" Być może update BIOS'a załatwi sprawę, ale to musisz zobaczyć na
stronie producenta płyty, co kolejna wersja wnosiła nowego
3. Masz zworki na płycie do ustawiania( wymuszania ) mnożnika procesora
i tam jest naknocone;)

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |