problemy z myszką

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Sun 21 Dec 2008 - 20:42:01 MET

czy to wada myszki, przewodu myszki czy przedłużacza myszki?

kursor myszki po uruchomieniu systemu nie porusza się, optyka świeci,
ponowne uruchomienie, ale czasami dopiero za 2 albo za 3 razem

- mam przełącznik coby podpiąć drugiego kompa do naprawienia, odłączałem,
bez zmian
- myszkę mam na przedłużaczu, bez niego nie próbowałem bo nie da się
korzystać z komputera, a problem jest nieregularny
- mam taki kabel zarówno do myszki (cieńszy) jak i klawiatury, zamieniałem
kable i bez zmian, może poszukać jakiegoś dodatkowo ekranowanego
- nie próbowałem innej myszki, bo aktualna jest bardzo wygodna
- problem portu myszki raczej odpada bo niedawno zmieniałem platformę na
quad
- przedłużacz myszki przechodzi koło rozdzielacza domowej roboty: 10
przełączników, pod każdym jest podwójne gniazdo, całość zabezpieczona
pojedynczym "S"

ciekawym jest trick, po przełączeniu się na drugi komputer (nie musi go być)
i powrocie do mojego, myszka działa bardziej dynamicznie i to mi bardzo
odpowiada, sam system nie potrafi tak sterować myszką, zarówno ps2 jak i po
adapterze USB/2xPS2
czy tej dynamiki nie da się inaczej osiągnąć?