Re: LCD a kąty widzenia

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 11:01:30 MET

Osoba M napisała na pl.comp.pecet:

> może chodzi o to porównanie

http://forum.hardware.fr/hfr/HardwarePeripheriques/Ecrans/lcd-tn-mva-sujet_31525_2.htm#t347356

Dzięki. Co prawda nie o to mi chodziło, ale też fajne. Co więcej
widziałem to już kiedyś, ale mi się zapomniało ;)

Zapomniałem też dodać, że linki do artykułów o technologii LCD mile
widziane. Wpadałem na informację o BTN III Samsunga (TN 3 generacji),
ale nie mogę nic o tym znaleźć ciekawego. Nawet nie wiem które monitory
ją mają.

> ceny poszły w górę (dolar. sezon), HP 1965 1100zł 19" VA
> HP 2275W 1300zł 22" PVA
> Możesz też szukać na allegro, monitory gateway 21" PVA 999zł - słaby
> sprzęt ale do takich zastosowań wystarczy

A co się stało np. z Samsung SyncMaster 971P [cena do 1050 zł]
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/TOP-10_Monitory_LCD,_czyli_nasze_typy_na_udany_zakup-1108/strona/3173.html

Jasne, że nie będę kupował przed świętami. Chcę się tylko wgryźć w
rynek.

> Niestety za te kąty w pionie i oglądanie z kanapy trzeba słono
> zapłacić, pytanie czy warto :)

A pewnie, że nie warto. Ale zdrowie psychiczne też się liczy. Dzięki za
sugestię z podstawką, porozglądam się.

> przyzwyczaisz się, ja na początku też widziałem straszne smuzenie

Czy to nie jest tak, jakby o CRT powiedzieć "przyzwyczaisz się, ja też
na 75Hz widziałem straszne migotanie"?

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur