Re: LCD a kąty widzenia

Autor: M <M_at_devil.ru>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 08:32:12 MET

> (niestety nie umiem teraz do
> tego dotrzeć), ale i tak nie jest najlepiej. W każdym razie powiedzmy,
> że nie chcę TN.

może chodzi o to porównanie
http://forum.hardware.fr/hfr/HardwarePeripheriques/Ecrans/lcd-tn-mva-sujet_31525_2.htm#t347356

> I tu pojawia się problem, bo jeszcze miesiąc temu widziałem jakiś
> monitor na MVA chyba za ~800zł. Dziś zaś wszystkie tańsze monitory na
> lepszych matrycach gdzieś wsiąkły. Czyżby kolejna akcja marketingowców
> w imię preferencji większości? Co teraz warto kupić? Co w ogóle jeszcze
> można kupić?

ceny poszły w górę (dolar. sezon), HP 1965 1100zł 19" VA
HP 2275W 1300zł 22" PVA
Możesz też szukać na allegro, monitory gateway 21" PVA 999zł - słaby sprzęt
ale do takich zastosowań wystarczy

Niestety za te kąty w pionie i oglądanie z kanapy trzeba słono zapłacić,
pytanie czy warto :)

> Druga sprawa, przewijanie tekstu. Jeśli ktoś twierdzi, że nie
> przeszkadza mu smużenie przy przewijaniu strony www to chyba celowo
> pisze bzdury. To jest właśnie rzecz, która najbardziej męczy oko. Czy
> na nie TN mogę liczyć na w miarę sensowny czas reakcji?

przyzwyczaisz się, ja na początku też widziałem straszne smuzenie

M<