Re: brak kabla USB w nowej drukarce

Autor: WAM <nospam_at_nowam.nopl.pl>
Data: Sat 20 Dec 2008 - 13:06:33 MET

On Thu, 18 Dec 2008 18:38:48 +0100, "byrtek" <byrtk@vp.pl> wrote:

>Kupiłem drukarkę, szczęśliwy wchodzę do domu, rozpakowuje i chcę ją
>podłączyć do komputera w celu wydruku. A tu wielki zgrzyt, w komplecie
>nie ma kabla USB!
Od dawna nie dają;)
To znaczy moze niektorzy dają, ale ja nie spotykam ;)

>widzę że producenci celowo nie dają tego kabla!
Inni producenci celowo nie daja plyty z systemem operacyjnym.

>Przecież ten kabel kosztuje 5złotych, więc nie ma mowy o
>obniżaniu kosztów
5 złotych razy ilość drukarek = ...

>Przecież to jest chore, to jakby telewizor sprzedawali
>bez pilota albo samochód bez kierownicy.
Telewizory tez sprzedaja bez kabla antenowego ;)

WAM

--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
http://www.nadmorze.pl/sylwester - Może nad morze?