Re: problem z dźwiękiem

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sat 20 Dec 2008 - 12:59:14 MET

Jacek pisze:

> video - kabel s-video
> audio - 2x cinch /kamera/--- minijack /komp/

> Z tego bym się cieszył.
> Czyżby karta TV? Chociaż ona chyba nie bierze udziału w przekazie audio
> a tylko video.
> Nie jest to też wina kamery, ponieważ podłączyłem zamiast kamery
> magnetowid na kasety Hi8 i jest dokładnie to samo.
> I jeszcze jedno. Po otwarciu okna regulatora głośności aktywne jest
> tylko regulacja nagrywania a regulacja mikrofonu i mix stereo są
> nieaktywne.
> Czyżby więc kochana winda?
> Pozdrawiam
> [...]
tak. dokładniej, cos, samo ustawia poziom nagrywania dzwieku za wysoko.
tak wiec szukaj w ustawieniach. Inna metoda. z tego co pamietam (nie mam
windowsa 3 lata) jest taki program virtual dub. tam możesz ustawic co
chcesz jak chcesz.
Jeśli zależy Ci na super jakości, przechwytywany materiał powinien być
bardzo ale to bardzo duży, na tyle ile tylko dysk jest w stanie wyrobic
sie z zapisem. potem dopiero na spokojnie mozesz przeprowadzic kompresje
  do wymaganej wielkosci pliku. sęk w tym ze często nie widac różnicy...

Pozdrawiam
ToMasz

wyjście b: puść audio +wideo kablem antenowym. Wtedy będziesz miał
"ominięte" regulatory audio samej karty.