Re: problem z dźwiękiem

Autor: Jacek <jacekb_at_inetia.pl>
Data: Sat 20 Dec 2008 - 12:44:58 MET

> Jakk _dokładnie_ była podłaczona kamera do kompa? - wszystkie kable

video - kabel s-video
audio - 2x cinch /kamera/--- minijack /komp/

> karta dzwiekowa na 99.99% jest sprawna

Z tego bym się cieszył.
Czyżby karta TV? Chociaż ona chyba nie bierze udziału w przekazie audio a
tylko video.
Nie jest to też wina kamery, ponieważ podłączyłem zamiast kamery magnetowid
na kasety Hi8 i jest dokładnie to samo.
I jeszcze jedno. Po otwarciu okna regulatora głośności aktywne jest tylko
regulacja nagrywania a regulacja mikrofonu i mix stereo są nieaktywne.
Czyżby więc kochana winda?
Pozdrawiam
Jacek