Re: Resety Radeonów 48xx

Autor: polopiusz <polopiusz_at_son.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 11:52:11 MET

> Zasilacz powinien dać radę przynajmniej z 4850. Nie napisałeś co jeszcze
> masz w kompie.

E8400@4GHz, 4GB DDR2 1066
2xSeagate 1TB, RAID0

> się wywala. Jeżeli zawsze przy tej samej to jest to to samo co ja miałem.
> I wtedy karta jest do wymiany.

Problem jest taki ze w 3dmarku i innych grach pod obciazeniem sie nie wywala
dzieje sie tak podczsas pracy w 2d zwykle przegladanie stron czy word
Temp. w idle pokazuje na karcie 56st.

> Jeśli przy różnych to sprawdzaj zasilacz.
> Odłącz wszystko co się da (zbędne HDD, CD, urządzenia na USB, dodatkowe
> kości pamiąci itp) i odpal 3d Marka.
> Jak problemy ustąpią to zalacz do wymiany.

no ale czemu nie wywala sie podczas 3dmarka gdzie obciazenie proca i grafiki
jest prawie na maxa