Re: Resety Radeonów 48xx

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 11:44:06 MET

Użytkownik "polopiusz" <polopiusz@son.pl> napisał w wiadomości
news:494b699a$1@news.home.net.pl...
> Mam juz drugiego radka wczesniej 4850 a teraz 4870 roznych producentow.
> System swiezy uaktualniony i najnowsze catalysty. Na obudwy kartach co
> jakis czas ekran robi sie ciemny i wraca po 5 sekundach z komunikatem ze
> driver ATI musial zresetowac grafike gdyz nie odpowiadal procesor
> graficzny. Karty nie sa w zaden sposob krecone.
> Plyta to Asus P5Q Deluxe.
> Czy powodem moze byc niewyrabianie zasilacza Fell III 500W w takim
> zestawie czy raczej to inna sprawa.
> Gdzie w BIOSie mozna ew. podniesc napiecie dla PCI-E oblugujaca karte?

Poszukaj w sieci "TDR ATI" - stary problem (prawie 2 lata nie mogą sobie z
tym poradzić ani w MS ani w ATI) - zazwyczaj dotyczy Vista z włączonym aero.
Niektórym pomagają działania magiczne - patrz np. tu:
http://www.driverheaven.net/vista-radeon-display-drivers/133188-vista-7-3-display-driver-atikmdag-stopped-responding-error.html

--
marfi